Friday, October 14, 2011

"The Real Mormon Housewife"
 Theme Song...
Imari Molifua's Randition

video

                           Comming Soon..This November...
    Music video to the "Real Mormon Housewife" theme song!
.
  I wanna be a Mormon wife.......... so fetching bad........ raise my kids and babysitt their Dad!


I want to wash some clothes and sheets...... hang them out to dry..... put some food on the table for my guy!

Cause, every time I close my eyes.................. I’m woken up by a babies cry......

I just want to watch TV, learn to lose 10 pounds in just two weeks......

 oh I, jus living the life as the Real Mormon Housewife!

.....Yeah, I think my mom gone crazy, dressing like she’s 18

Jus’ cuz she drives a Lexus, she thinks she’s the bestest!

My sister brought home her future fiancé, and mom accepts,

says "hes the male Beyonce!"

When mom reads her novels it’s time to not talk, always late

to pick us up so I guess that I'll walk.

Girl Scout cookie season and she’s buying up boxes, and

she can’t share one, not one single crumb!

She tries to fix my hair, but she can’t understand, that I look

like Pee Wee Herman, but she tells me I’m Hand....some

you’re so cute, you look just like your dad!

….Mom drives us crazy, but were glad that we have one!!

....Cause every time I close my eyes....  I dream of shopping

sprees....... and making pies,

 A night out with the girls, I'm calling

up the neighbor girl...... to watch the kids,

so I can have a night.....

as the Real Mormon Housewife!!!!

Oh oh,oh oh, the Real Mormon Housewife, oh oh, oh oh

6 comments:

  1. Oh my gosh I love it! I listened to it like 20 times! Imari you are amazing! I can't believe you put that together in like an hour. Okay i'm going to go listen to it again. I LOVE LOVE IT!

    ReplyDelete
  2. ChaaaaHoooo! Sounded Great!!!! Good job Mari!

    ReplyDelete
  3. OMG I love love this song Imari and your voice. I think you have the Real Mormon Housewife figured out :) Love you family!

    ReplyDelete
  4. I LOVE IT!!!! Go Mari! And this should totally be your theme song! Lol not the "he's the male Beyone" Lol you know it's perfect for you when he got B in the song. Lol Love you guys!

    ReplyDelete
  5. I LOVE LOVE LOVE IT! Dang, your brother's got an AMAZING voice! That was awesome! I wish you could have seen Sydney dancing so hard to the song, and waiving at your brother. She loved it!!! Who wrote the lyrics? You? Him? Can't wait for the video!!! And girls night, haha! Love you girl!

    ReplyDelete
  6. luvvvv it mari :) u r sooooo talented!!!! luv u wallymolis!!!!!!!!

    ReplyDelete